POLÍTICA DE PRIVACITAT
Amb aquesta Política de Privacitat, COMUNICACIONS DIGITALS SLU (en endavant, nosaltres o DIGICOM) t’informa de les dades personals que recollim mitjançant els serveis que ofereix i queden reflectits per mitjà d’aquest lloc web, com les tractem i els drets que en relació a les teves dades personals i als nostres tractaments et confereix la normativa de Protecció de Dades Personals que ens és d’aplicació.
Normativa aplicable:
- La Llei 29/2021, del 28 de octubre, Qualificada de Protecció de Dades Personals del Principat d’Andorra (en el successiu, la LQPD), i els reglaments que la desenvolupen, i
- El Reglament (UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, del 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques respecte al tractament de dades personals i a la lliure circulació de les mateixes (en endavant, “l’RGPD”).
Hem estructurat aquesta política en els següents desplegables per a facilitar-te l’accés als punts del teu interès, no obstant, si us plau, has de llegir tots els apartats de l’Avís Legal, de la política de cookies i de la present política de privacitat abans d’utilitzar aquesta web.
1. A qui aplica aquesta Política de Privacitat?
Aquesta Política aplica a les persones que es relacionen amb DIGICOM a través d’aquest lloc web, als usuaris dels serveis que DIGICOM ofereix amb les finalitats descrites a l’apartat 4 d’aquesta política (els Serveis), i a totes les persones les dades personals de les quals (per exemple, les seves imatges) puguin aparèixer a la nostra Web o en el context dels Serveis.
2. Qui és el responsable del tractament de les teves dades personals?
L’únic responsable del tractament de les teves dades personals d’acord amb el que s’indica en aquesta política és:
COMUNICACIONS DIGITALS SLU (DIGICOM), amb NRT L-704419-N i amb domicili social al carrer Dr. Vilanova, 13, Local B, AD500 Andorra la Vella (Principat d’Andorra).
Comptem amb un Delegat de Protecció de Dades Dades ̶ Win2win, SLU, empresa andorrana especialitzada en privacitat i protecció de dades personals ̶ a qui podràs dirigir-te mitjançant el correu dpd@digicom.ad.
DIGICOM no és responsable de les activitats que duguin a terme altres llocs web, fins i tot si s’accedeix als mateixos mitjançant enllaços que hi hagi a la nostra Web. És per això que et recomanem encaridament que llegeixis amb atenció la informació que et proporcionin aquests altres responsables abans de donar-los les teves dades personals (especialment les polítiques de privacitat i de cookies de cada lloc web que visitis), i que et comuniquis amb aquest responsable si tens alguna inquietud o pregunta.
3. Com obtenim les teves dades personals?
En general, ets tu qui, directament, ens proporciones les teves dades personals —per exemple, mitjançant els formularis que hi ha en aquesta Web—. Les úniques excepcions a aquesta norma, són:
- Les dades que ens proporcionin tercers que reserven o compren els nostres productes o serveis en el teu nom (com a beneficiari o en representació teva);
- Les dades de contacte que ens proporcionin els nostres proveïdors de serveis i productes quan els representes;
- Els quatre últims dígits de la teva targeta de crèdit, que juntament amb l’import de la compra i el número d’operació ens retorna el nostre proveïdor de serveis de pagament per al cas que vulguis consultar o revocar l’operació;
- Les imatges que corresponguin a alguna notícia o promoció comercial en la qual considerem que l’interès públic i el dret d’informació prevalen sobre els possibles interessos de les persones quina imatge o altres dades personals es publiquin en la nostra Web;
- Les dades personals que sobre tu puguin aparèixer en els correus electrònics que rebem; i
- Les cookies d’aquest lloc web, sobre les quals trobaràs més informació en la nostra política de cookies.
4. Per a que fem servir les teves dades i amb quina base legal ho fem?
Per a que fem servir les dades no obligatòries dels formularis
Recollim les dades opcionals que voluntàriament ens proporciones en els formularis per a oferir-te un servei més personalitzat en relació amb la finalitat a la qual es dedica específicament el formulari, i els serveis associats amb aquest.
La base que ens legitima per tractar aquestes dades amb aquesta finalitat és el consentiment que expresses quan ens les proporciones. Com sempre, pots retractar-te i retirar-nos el teu consentiment en qualsevol moment, amb l’únic efecte que no utilitzarem més aquestes dades i, per tant, els serveis associats al formulari estaran menys personalitzats a partir d’aquest moment.
Per a iniciar i mantenir la relació amb els nostres proveïdors
Si representes un proveïdor de productes o serveis, recollim les teves dades de contacte i la teva signatura per a:
- Gestionar les nostres relacions de tota classe amb el proveïdor que representes.
- Gestionar la corresponent fitxa de la nostra llista de proveïdors autoritzats.
- Gestionar els pressupostos i les factures del proveïdor que representes.
Els tractaments vinculats amb les finalitats a) i b) estan legitimats pel contracte laboral o de serveis que hagis signat amb el proveïdor que representes i el nostre interès legítim en contactar amb aquest. I els tractaments vinculats amb la finalitat c) estan legitimats per ser necessaris per a l’execució del contracte o contractes que has signat amb nosaltres.
Per a iniciar i mantenir la relació amb els nostres clients
Recollim les teves dades que rebem oralment o per escrit directament de tu o d’un tercer al qual representes o del qual ets beneficiari, quan ens contracteu un servei o producte amb la finalitat de gestionar el dit contracte.
Si fas un pagament mitjançant TPV, recollim els 4 últims dígits de la teva targeta de pagament juntament amb l’identificador del teu pagament, la data i l’import, per poder atendre qualsevol sol·licitud d’informació o devolució en relació amb aquest pagament. Aquestes dades no ens permeten identificar-te, i, per tant, si vols sol·licitar-nos alguna cosa en relació amb elles, hauràs de proporcionar-nos alguna dada que ens permeti vincular-les amb tu.
Addicionalment, t’informem que, arran d’aquesta relació contractual, podem comunicar-te oralment o per escrit informació comercial relacionada amb els productes o serveis que ens hagis contractat.
Els tractaments d’aquestes dades estan legitimats per ser necessaris per a l’execució del contracte de serveis o productes en què ets part interessada, i pel nostre interès legítim en mantenir-te informat en relació amb els productes o serveis adquirits.
Per seleccionar i contractar el nostre personal
Tractem les dades del CV que voluntàriament ens fas arribar per a gestionar la relació amb tu pel que fa a la teva candidatura per a ocupar un lloc de treball en DIGICOM, incloent-hi el procés de cerca, filtrat i emmagatzematge del CV com a potencial candidat, el procés de selecció de personal i el procés de contractació.
La base de legitimació per als citats tractaments és el teu consentiment, que manifestes en fer-nos arribar el teu CV, l’execució de mesures precontractuals, i si no tenim un procés de selecció obert o no resultes contractat i considerem que pots encaixar en futurs processos de selecció, el nostre interès legítim en conservar el teu CV amb el propòsit d’incloure-ho en aquests futurs processos. Pots retirar el teu consentiment o oposar-te al nostre interès legítim tal com s’indica en l’apartat 7 d’aquesta política, i, si ho fas, no n’hi haurà cap altre efecte que la destrucció del teu CV (si ens retires el consentiment) o la limitació de la seva conservació al procés de selecció per al qual ens hagis enviat el teu CV.
Per a pressupostar i oferir-te els nostres serveis
Recollim les dades que ens facilites a les nostres oficines, per telèfon o mitjançant correu electrònic per oferir-te un pressupost del servei que ens sol·licitis, i si l’acceptes, per donar-te el corresponent servei.
La base que legitima els tractaments per la gestió del pressupost és el consentiment que manifestes en donar-nos les dades que necessitem per confeccionar-ho, en tant que la que legitima els tractaments associats amb el servei, si ens ho contractes, és la necessitat per a l’execució del contracte que regula els termes i condicions d’ús d’aquest servei concret.
Per a oferir-te els nostres serveis
Recollim les dades que ens facilites per mitjà d’aquesta web o a les nostres oficines per oferir-te el corresponent servei.
La base que legitima aquests tractaments és la seva necessitat per a l’execució del contracte que regula els termes i condicions d’ús del servei que ens sol·licites.
Per a gestionar les teves compres a la oficina
Recollim les dades que ens subministres en relació a la selecció o compra de serveis o productes, per a
- Processar la teva compra;
- Recordar-la per facilitar-te la selecció de productes en el futur;
- Comunicar-te per correu electrònic o per telèfon qualsevol informació relacionada que pugui ser del teu interès; i
- Gestionar i emetre documents acreditatius del contracte de compravenda que signes en fer-nos o enviar-nos la comanda.
Podem utilitzar igualment les dades que ens subministres durant la compra per a extreure estadístiques en relació a l’interès que desperten els nostres productes i serveis.
La base que legitima aquests tractaments és el contracte de compravenda que signes al pagar la teva comanda mitjançant el nostre proveïdor de serveis de pagament (responsable de tota l’operació de pagament, incloent-hi la recollida i verificació de les dades de la teva targeta de pagament), i el nostre interès legítim a millorar la qualitat de la experiència de compra i dels nostres productes i serveis.
Per a atendre les teves sol·licituds, consultes o reclamacions
Recollim les dades personals que ens proporciones en els teus correus electrònics, per telèfon, o a través del formulari de la pàgina de contacte, o mitjançant les sol·licituds d’exercicis de drets, per a atendre les teves sol·licituds, consultes o reclamacions en relació amb els nostres serveis o amb els drets que tens sobre les teves dades personals.
La base legal d’aquest tractament és el consentiment que manifestes en enviar-nos o donar-nos aquestes dades, la nostra obligació legal d’atendre les teves sol·licituds de drets, i el nostre interès legítim a atendre’t. El subministrament de les teves dades personals és, per tant, voluntari, si bé en cas de no facilitar-nos-les no podrem donar curs a la teva sol·licitud, consulta o reclamació. Pots revocar el teu consentiment quan ho desitgis, si bé, igualment, tal revocació farà impossible continuar la tramitació de la teva sol·licitud, consulta o reclamació.
Per atendre millor el xat que trobaràs a la nostra web
Recollim en un sistema de gestió de sol·licituds i incidències el contingut de la conversa que voluntàriament inicies al xat (Whatsapp) que hi ha al nostre lloc web, incloent-hi el telèfon amb què ens contactes. El propòsit de la recollida i el tractament posterior d’aquestes dades és gestionar la teva sol·licitud/consulta des del nostre sistema, de forma que pugui contestar el primer tècnic que es trobi disponible, i que puguin aportar més informació tots els tècnics que analitzin la teva sol·licitud/consulta/incident. Registrem la conversa al nostre sistema de gestió durant 6 mesos per si haguessis de referir-te a ella en futurs contactes, i per a gestionar possibles problemes si identifiquem que hi ha més persones que ens fan una consulta/sol·licitud/denuncia similar a la teva.
Esborrem les converses del nostre Whatsapp corporatiu quan porten aproximadament un mes resoltes, i hem implementat mesures de seguretat complementàries a les de Whatsapp per assegurar que ni aquesta conversa dins la seva app, ni la còpia que romandrà durant 6 mesos al nostre sistema, perd la seva confidencialitat, integritat i disponibilitat.
La base legal d’aquest tractament és el nostre interès legítim en millorar l’atenció al client, i pots oposar-te al mateix en qualsevol moment, si bé el fet de no atendre la teva sol·licitud des del nostre sistema de gestió pot suposar un petit retard en la resposta des de Whatsapp i no podrem relacionar la teva conversa amb la d’altres interessats ni reobrir una conversa quan tingui una antiguitat superior a un mes.
Per a gestionar eventuals futures reclamacions
Conservem les dades que poden ser necessàries per a gestionar les teves possibles reclamacions, o les nostres, sobre la base del nostre interès legítim a defensar-nos per a salvaguardar els nostres drets.
Per a garantir el funcionament del nostre lloc web (cookies funcionals)
Utilitzem cookies funcionals per recollir, emmagatzemar, consultar i processar informació personal (vinculada amb tu mitjançant identificadors únics o adreces IP), des del navegador del teu dispositiu, amb la finalitat de garantir el correcte funcionament del nostre lloc web.
En tractar-se de cookies necessàries per al correcte funcionament del lloc web, la seva utilització no requereix que ens donis el teu consentiment exprés, i la base que ens legitima per a utilitzar-les és el nostre interès legítim a poder oferir-te els serveis del nostre lloc web.
Pots trobar més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies.
Per a extreure estadístiques agregades de l’ús del nostre lloc web (cookies analítiques)
Utilitzem cookies analítiques o estadístiques per a identificar les pàgines més i menys visitades, analitzar que continguts tenen major interès per als nostres visitants, i mesurar l’èxit de les nostres campanyes informatives, tot això amb l’objectiu de millorar els serveis que t’oferim a través de la Web. Totes aquestes finalitats proporcionen resultats agregats, en els quals no és possible identificar els interessos de cap persona concreta.
En tractar-se de cookies analítiques, no les farem servir fins a no comptar amb el teu consentiment, i no donar-nos-el o retirar-nos-el no tindrà més efecte que dificultar el nostre propòsit de millorar la web mitjançant l’anàlisi d’estadístiques agregades de la navegació dels nostres visitants.
Pots trobar més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies.
Per a millorar l’interès de la publicitat que reps (cookies de publicitat)
Descarreguem cookies de publicitat de tercers. Aquests arxius ens ajuden a inferir els teus interessos en funció de les pàgines que visites, el contingut en el qual fas clic i altres accions que realitzes en línia.
En tractar-se de cookies no necessàries, no les farem servir fins a no comptar amb el teu consentiment, i no donar-nos-el o retirar-nos-el no tindrà efecte tret que la teva visita al nostre lloc web no podrà utilitzar-se per a millorar l’interès de la publicitat que reps.
Pots aconseguir més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies.
Per a poder utilitzar els serveis de Google
Addicionalment, com a obligació que Google LLC, empresa de la qual Google Ireland Ltd és filial, imposa a les entitats que, com nosaltres, utilitzen les eines Google Analytics, t’informem que aquests dos serveis són operats per Google Inc., domiciliat en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, els EUA, i que Google Inc. és part beneficiària d’aquests.
La informació generada per les cookies sobre el teu ús d’aquest lloc web i les teves preferències en matèria de publicitat generalment es transmet a un servidor de Google als EUA i s’emmagatzema allí. Si desitges obtenir més informació, pots consultar la pàgina que descriu com fa servir Google la informació del nostre lloc web i/o la política de privacitat de Google quant als esmentats serveis.
T’informem que hem activat la funció d’anonimització d’IP al servei de Google per a afegir salvaguardes addicionals a les clàusules contractuals tipus que protegeixen aquesta transferència internacional de dades als EUA. Amb això, Google escurçarà la teva adreça IP abans de transmetre-la als EUA (procés d’ofuscació de la teva identitat). Només en casos excepcionals s’envia l’adreça IP completa a un servidor de Google als EUA i s’abreuja allí. Google et garanteix que l’adreça IP transmesa pel teu navegador a Google Analytics no es tractarà conjuntament amb cap altra dada que tingui Google.
Pots consultar les categories de dades personals que processen aquests serveis a privacy.google.com/businesses/adsservices.
Per a comunicar-te bretxes de seguretat
En DIGICOM assumim mesures de seguretat adequades al nivell de risc per a protegir la informació personal contra pèrdua, ús indegut i accés no autoritzat, divulgació, alteració i destrucció, tenint en compte els riscos que comporta el processament i la naturalesa de la informació personal; no obstant això, si determinem que les teves dades han estat malversats (fins i tot per un empleat o ex-empleat de DIGICOM), s’han vist exposats per una bretxa de seguretat o han sigut adquirides de manera incorrecta per un tercer, exposant-te a un alt risc, t’informarem immediatament sobre aquesta bretxa de seguretat, apropiació o adquisició indeguda, i sobre les mesures que hem pres i les que et recomanen prendre a tu per tal que la bretxa no t’afecti.
La base que legitima aquest tractament és l’obligació legal disposada en l’article 37 de la LQPD, i el nostre interès legítim a evitar que aquesta bretxa de seguretat pugui arribar a perjudicar-te.
Per a altres finalitats que no siguin incompatibles amb les anteriors
Podem utilitzar les teves dades personals per a altres finalitats que no siguin incompatibles amb les anteriorment assenyalades (com ara finalitats d’arxiu per raó d’interès públic, finalitats de recerca científica o històrica, o finalitats estadístiques) sempre que estigui permès per la normativa vigent matèria de protecció de dades personals, i per descomptat, actuant d’acord amb aquesta i amb la resta de normativa aplicable.
5. Amb qui podem compartir les teves dades personals?
No cedim a ningú les teves dades personals, tret que:
- Siguis tu mateix qui ens ho sol·liciti.
- Tinguem l’obligació legal de fer-ho.
- Actuem com a intermediaris, per exemple, quan hem de comprar el producte d’un tercer en el teu nom.
- Contractis els nostres productes o serveis mitjançant intermediaris (per exemple, la teva empresa) als qui hàgim de lliurar productes o serveis que hagin adquirit en el teu nom, ja sigui amb el consentiment que els hagis donat, perquè et representin legalment, o perquè ens ho hagis autoritzat explícitament a nosaltres,
- Siguem corresponsables de la recollida de dades, perquè, sempre amb el teu consentiment, altres entitats les tractin en nom propi. Aquest és el cas de:
- Google Ireland Ltd, amb domicili social al carrer Gordon House 4, Barrow – Dublín, Irlanda, a qui hem encarregat el tractament de dades de les cookies necessàries per a utilitzar els seus serveis de reCAPTCHA, Analytics i Ads. Google Ireland Ltd actua com a responsable independent per a tots els tractaments que realitza en el teu nom conforme a la seva política de privacitat. Transferim dades a Google Ireland Ltd sobre la base de l’acord de protecció de dades que aquesta empresa situada a la UE inclou en l’addenda al contracte estàndard per als països adequats a l’RGPD, com és el cas d’Andorra, al qual afegim la salvaguarda addicional d’activar l’anonimització de les IPs que recullen les cookies. En la nostra política de cookies veuràs quines cookies analítiques i de publicitat t’oferim i com configurar-les.
- Necessitem que les tractin els nostres proveïdors de serveis, en el nostre nom (per exemple, serveis de processament de pagament, gestió d’enviament massiu de correu electrònic, i altres proveïdors de serveis similars), i sota els termes i condicions del corresponent contracte d’encarregat de tractament.
- Puguin tenir accés a les dades personals que hi hagi a la nostra Web o als nostres sistemes de manera ocasional, encara que no necessitin tractar-les en el nostre nom. Aquest és el cas, per exemple, de l’empresa de desenvolupament i manteniment web o d’alguns dels serveis dels nostres prestadors de serveis d’informàtica o de hosting. Atès que podrien accedir a dades de DIGICOM, les mateixes tenen signat un contracte de prestació de serveis que els obliga a mantenir el mateix nivell de privacitat que tenim a la DIGICOM.
Qualsevol transferència internacional que eventualment necessitem realitzar complirà amb el que estableixin les normatives en vigor que a cada moment ens apliquin.
6. Quant temps conservem les teves dades personals?
DIGICOM conserva les teves dades personals exclusivament durant el temps que durin els tractaments que les requereixen i, després, durant tot el temps que triguin a prescriure les responsabilitats legals que ens apliquin a cada moment, derivades del tractament de què es tracti (incloent l’obligació de poder demostrar que hem atès la teva sol·licitud de destrucció de dades personals).
Destruirem el teu CV quan tingui més de cinc anys d’antiguitat, per considerar que està desactualitzat en relació amb la finalitat a la qual es dedica.
Quan no tinguem una finalitat legítima per a tractar algunes de les teves dades personals, les eliminarem o les anonimitzarem, i si això no fos possible (per exemple, perquè es trobin en còpies de seguretat), les emmagatzemarem de manera segura i les bloquejarem per a aïllar-les de qualsevol processament posterior fins que sigui possible la seva eliminació.
7. Quins drets tens?
Tens dret a obtenir confirmació sobre si disposem o no d’alguna dada personal teva.
Et recordem que, quan compartim dades personals amb altres responsables, hauràs d’exercir els teus drets directament enfront d’aquests responsables seguint les instruccions proporcionades en les seves pròpies polítiques de privacitat. Específicament, en relació amb les dades que les nostres cookies comparteixen amb Google, t’informem que pots instal·lar en el teu navegador Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox i/o Opera, el complement per a no enviar dades de Google Analytics o Google Ads a Google Inc.
A continuació, t’expliquem quins altres drets tens i com exercir-los.
Els teus drets
Pots sol·licitar-nos l’execució dels següents drets:
- Accés a les teves dades personals.
- Rectificació d’alguna de les teves dades personals, especificant la raó.
- Supressió d’alguna o totes les teves dades personals.
- Limitació del tractament de les teves dades, especificant la raó de la limitació.
- Oposició al tractament de les teves dades personals.
- Portabilitat de les teves dades quan la base de legitimació de la recollida hagi estat el consentiment o un contracte.
- Dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades.
El consentiment prestat, tant per al tractament com per a la cessió de les dades dels interessats, és revocable en qualsevol moment comunicant-nos-el, igual que qualsevol altre dret, segons s’indica en el següent apartat. Aquesta revocació en cap cas tindrà caràcter retroactiu.
On i com pots exercir els teus drets
Pot exercir els seus drets:
- Mitjançant l’enviament d’una sol·licitud escrita a DIGICOM, adreçada a la nostra adreça postal, indicada a l’apartat 2 d’aquesta política, indicant-nos un mitjà de contacte amb tu per a poder respondre a la teva sol·licitud, o demanar-te més informació si fos necessari. Agrairíem que ens marquis al sobre “Exercici dels Drets de Protecció de Dades Personals”.
- Mitjançant l’enviament d’un correu o del formulari associat al dret que desitges exercir a l’adreça de correu electrònic dpd@digicom.ad, indicant a l’assumpte “Exercici de Drets de Protecció de Dades Personals”. Trobaràs aquests formularis més endavant, en aquest mateix apartat de la política de privacitat.
En ambdós casos, si no ens és possible comprovar que ets qui dius ser, et sol·licitarem que, si us plau, ens facis arribar una prova de la teva identitat, i assegurar-nos d’aquesta manera de respondre únicament a l’interessat o al seu representant legal.
Si qui envia el correu ho fa en qualitat de representant de la persona interessada, l’acreditació del representant s’ha de fer mitjançant documents o instruments jurídics que identifiquin correctament la persona interessada i el representant i especifiquin l’encàrrec o el procediment per al qual es delega la representació.
Finalment, i especialment si consideressis que no has obtingut satisfacció plena de l’atenció de l’exercici dels seus drets, t’informem que podràs presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control del teu país, o dirigint-te a aquest efecte a l’Agència Andorrana de Protecció de Dades (APDA).
Formularis per a l’exercici dels teus drets
A fi de facilitar-te l’exercici dels teus drets, et recomanem fer servir els formularis de sol·licitud que corresponguin dels següents:
- Formulari d’exercici del dret d’accés
- Formulari d’exercici del dret de rectificació
- Formulari d’exercici del dret d’oposició (model A, i model B)
- Formulari d’exercici del dret de supressió
- Formulari d’exercici del dret a la limitació del tractament
- Formulari d’exercici del dret a la portabilitat
- Formulari d’exercici del dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades
8. Quines responsabilitats tens?
En facilitar-nos les teves dades, ens garanteixes que les mateixes són exactes i completes. Igualment, ens confirmes que respons de la veracitat de les dades personals que ens has comunicat i que les mantindràs convenientment actualitzades de manera que responguin a la teva situació real, fent-te responsable de les dades personals falses o inexactes que poguessis proporcionar-nos, així com dels danys i perjudicis, directes o indirectes, que poguessin derivar-se de la teva inexactitud.
No ens pots facilitar dades personals d’altres persones tret que estigui justificat en relació amb els serveis que ens sol·licites. En qualsevol cas, si ens facilites les dades personals de tercers, assumeixes la responsabilitat d’informar dites terceres prèviament a facilitar-nos les seves dades personals. Aquesta informació que has de proporcionar als tercers les dades dels quals ens subministris, ha d’incloure totes les disposicions previstes en aquesta política de privacitat, i ets tu qui es fa responsable de la licitud d’aquestes dades personals i de transmetre-li als seus titulars els drets que tenen en relació a les seves dades personals.
En els casos en els quals hagis de facilitar-nos dades personals d’un menor de 16 anys o d’una persona que tingui els seus drets limitats, en fer-ho t’obligues a comptar amb l’autorització dels titulars de la seva pàtria potestat o tutela. Sense aquesta autorització, queda prohibit que ens facilitis qualsevol dada personal d’aquestes persones.
9. Com protegim les teves dades personals?
Estem del tot compromesos amb la protecció de la teva privacitat i les teves dades personals. Hem elaborat el registre de totes les activitats de tractament de dades personals que duem a terme, hem analitzat el risc que pot suposar-te cadascuna d’aquestes activitats, i hem implementat les salvaguardes legals, tècniques i organitzatives adequades per evitar, dins el possible, l’alteració de les teves dades personals, el seu mal ús, pèrdua, robatori, accés no autoritzat, o tractament no autoritzat. Mantenim convenientment actualitzades les nostres polítiques per assegurar que et proporcionem tota la informació que tenim sobre el tractament de les teves dades personals, i per a garantir que el nostre personal rep les directrius oportunes respecte a com deu tractar les teves dades personals. Hem firmat clàusules de protecció de dades i contractes d’encarregat de tractament amb tots els nostres proveïdors de serveis, atenint-nos a la necessitat que cadascun d’ells té de tractar dades personals.
Restringim l’accés a les dades personals a aquells empleats que realment les necessiten conèixer per a realitzar algun dels tractaments referits en aquesta política, i els hem format i conscienciat sobre la importància de la confidencialitat i el manteniment de la integritat i disponibilitat de la informació, així com sobre les mesures disciplinàries que implicaria qualsevol eventual infracció en aquesta matèria.
No obstant això, si DIGICOM, determina que les teves dades han estat malversats (fins i tot per un empleat de DIGICOM), s’han vist exposats per una bretxa de seguretat o adquirits de manera incorrecta per un tercer, DIGICOM t’informarà immediatament d’aquesta bretxa de seguretat, apropiació o adquisició indeguda.
10. Modificacions d’aquesta Política de Privacitat
Actualitzarem aquesta política quan sigui necessari per a reflectir els eventuals canvis que es produeixin a la normativa o als nostres tractaments. Si els canvis fossin substancials, t’ho notificarem abans que siguin vigents fent-te arribar una notificació o publicant un avís prominent en aquesta web, i tindràs l’opció d’exercir els teus drets tal com t’informàvem en una secció anterior. En qualsevol cas, et recomanem que revisis periòdicament aquesta política de privacitat per a saber com protegim les teves dades personals.
Si tens qualsevol pregunta sobre aquesta política, no dubtis a fer-nos-la saber enviant-nos un correu a dpd@digicom.ad
Darrera actualització: 31 de juliol de 2022