Ahora express
Portada » Solucions Software » Ahora express
Perquè en una pime no hi ha temps a perdre
Una solució de gestió completa preparada en menys de 40 hores.
Potència per créixer. Agilitat per volar.
Resta ineficàcies, augmenta la rendibilitat, estalvia costos i automatitza processos. Ho té tot.
Si la teva empresa creix, pots accedir a tota la funcionalitat d'AHORA 5. Sense migracions de dades ni cap tipus de perjudici o cost addicional.
No hi ha cost de llicències d'usuari, ni cap pagament mensual per usuari. Podràs ampliar el nombre d'usuaris sense costos afegits. Només pagaràs pels serveis que utilitzis.
Inclosa en les hores de posada en marxa. La formació pot ser online o presencial. A més, tindràs a la teva disposició una plataforma d'e-learning operativa les 24 hores.
Gràcies a la nostra Xarxa de Distribució, som presents a Espanya i també a altres països. Siguis on siguis, tindràs a prop un Soci Certificat AHORA per treballar al teu costat.
Oferim tot el necessari per agilitzar i rendibilitzar el teu negoci.
A AHORA comptem amb una àmplia experiència en diferents sectors i amb diverses solucions específiques: TPV, SAT, CRM, SGA, Mobilitat, Gestió Documental, Portal de l’Empleat, Control de Presència i molt més.
A més, el programari d’AHORA compleix amb la normativa que marca la Llei Antifrau, ja que no permet facturar en B. Així que pots estar tranquil amb el nostre sistema d’informació.
Professionalitza i facilita el procés de vendes.
Inclou tota la informació relacionada amb clients, comandes, preus, albarans, factures i ofertes. Facilita una presa de decisions ràpida, precisa i específica segons les necessitats dels teus clients.
Àrea de compres
Optimitza les teves compres.
Millora les gestions de compra organitzant de manera lògica i intel·ligent el teu inventari, mantenint els nivells de stock sota control i agilitzant el flux de treball.
Podràs gestionar de manera ordenada els teus proveïdors, comandes, albarans, preus, ofertes, factures i molt més.
Gestió d’almacens
Tot controlat al teu magatzem.
Permet tenir un major control dels processos gràcies a funcions com la gestió d’estocs, lots, números de sèrie, propietats, presentacions, costos, inventaris, enviaments entre magatzems, dipòsits, històric de moviments, gestió d’ubicacions (SGA)…
Definició i traçabilitat.
Des de la definició d’escandalls, consums i utillatges fins a l’execució d’ordres de treball, bons de producció o traçabilitat.
Tota l’operativitat de magatzems, estoc i comandes està subjecta a la informació necessària per evitar pèrdues i estalviar costos.
Diu adeu al paper.
Comparteix fàcilment documents amb persones dins i fora de la teva empresa.
Això et permet digitalitzar, classificar, processar i signar documents de forma automàtica. Passa’t a la factura electrònica i digues adeu a la muntanya de papers a la teva taula.
Allibera espai físic d’arxiu i redueix l’impacte mediambiental i energètic que això suposa. Reduiràs notablement els errors humans i la probabilitat de frau fiscal, a més de complir amb el RGPD/GDPR i la normativa de protecció de dades personals.
Informa't ara
contacta o truca’ns al: